0 1 3.08.2012Lotos Paliwa wybrały agencję kreatywnąfirmy TweetAgencja kreatywna wybrana w przetargu na obsługę spółki Lotos Paliwa to Directors.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 3.08.2012Jak Piotr Adamczyk bawi się na tanich wakacjach? – ciąg dalszy kampanii kredytów Eurobanku (wideo)Spot kontynuujący najnowszą kampanię Eurobanku pokazuje, jak Piotr Adamczyk spędza wakacje wykupione po bardzo okazyjnej cenie. „Lepiej polować na okazyjne ceny czy wziąć kredyt na wakacje z prawdziwego zdarzenia?” – pyta w ten sposób reklamodawca.
0 2 0 0 0 3.08.2012Atmedia rozpoczyna sprzedaż wrześniowych kampaniiReklamodawcy mogą już kupować wrześniowe kampanie w stacjach z oferty biura reklamy mediów tematycznych Atmedia. Cena w prime time rośnie o 9 proc. w stosunku do ubiegłego roku.
1 1 0 0 0 3.08.2012KFC reklamuje przekąskę B-Smart Hot Wings (wideo)Spot promujący najnowszą ofertę KFC emitowany będzie od 3 sierpnia na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, TVN, w kanałach tematycznych Polsatu i TVN, Discovery oraz At Media. B-Smart Hot Wings promowane są też na fan page’u marki.
1 1 0 0 0 3.08.2012Podwójna przyjemność – kampania reklamowa preparatu na potencję Permen King (wideo)„Niektóre rzeczy lepiej prezentują się w pionie, szczególnie gdy występują podwójnie” – przekonuje w swoim spocie producent nowego suplementu diety Permen King. Kampania reklamowa rozpocznie się 6 sierpnia. Skierowana jest do mężczyzn aktywnych, pragnących urozmaicić i wzbogacić swoje życie seksualne zarówno przez poszukiwanie nowych doświadczeń, jak i stosowanie środków wspomagających.