0 1 15.06.2007Lothar Böhm Warszawa dla Tymbarkudesign TweetLothar Böhm Warszawa stworzył grafikę, logo oraz opakowania produktów serii Tymbark Świeży Sok.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53988 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 15.06.2007Innowacyjne „radiowózki” w TescoTesco testuje kolejne nowinki technologiczne w swoich sklepach. W Krakowie klienci używają wózków sklepowych wyposażonych w zaawansowany system audio. Aktywuje się on poprzez czujniki podczerwieni i zachęca do zakupu wybranych produktów.
0 1 0 0 0 15.06.2007BP Ultimate na szlabanachMindShare Polska zorganizowała dla BP Polska pierwszą ogólnopolską kampanię na szlabanach parkingowych. Od 25 kwietnia szlabany parkingowe wyselekcjonowanych centrów biznesowych, administracyjnych i komunikacyjnych (lotniska) zaadoptowano na nośniki reklamowe.
0 1 0 0 0 15.06.2007Ranking najpopularniejszych kanałów w Cafe News - maj 2007Wirtualna Polska, Interia i Gazeta.pl, kolejny raz z rzędu, znalazły się na szczycie rankingu najpopularniejszych kanałów informacyjnych przygotowywanego przez Cafe News i RSSy.pl. W czołowej dziesiątce najchętniej odwiedzanych serwisów swoją pozycję umocniła Rzeczpospolita. Najlepszym debiutem ubiegłego miesiąca okazała się dziesiąta pozycja kanału radiowego Polskiej Stacji.
0 1 0 0 0 15.06.2007Figo objeżdża Polskę na Airboardach"Napój owocowy na fali" i "Odjazdowy napój owocowy" – takie slogany promujące napoje Figo firmy Tymbark można dostrzec na Airboardach Jet Line pojawiających się w miastach całej Polski.