Loteria marki Tic Tac „Odśwież lato muzyką” - Marketing przy Kawie
Loteria marki Tic Tac „Odśwież lato muzyką”
  • 1
  • 1
24.06.2024

Loteria marki Tic Tac „Odśwież lato muzyką”

Tic Tac (Ferrero) startuje z letnią loterią „Odśwież lato muzyką”, która promuje nowy limitowany smak Tic Tac Flamingo Cherry Lemonade.

W loterii do zdobycia jest 140 podwójnych biletów na festiwal Lollapalooza w Berlinie wraz z voucherami na noclegi. Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić dowolne opakowanie drażetek Tic Tac i zarejestrować paragon na stronie akcji.

Agencja Hand Made odpowiada za kompleksową organizację loterii, w tym zaprojektowanie materiałów graficznych, POS oraz landing page’a. Zadaniem agencji było także przygotowanie scenariusza, produkcja i postprodukcja spotu telewizyjnego 15-sekundowego oraz komunikacja kampanii w mediach społecznościowych i digitalu.

Wideo zostało w całości wyprodukowane w wewnętrznym studio produkcyjnym agencji. Za udźwiękowienie spotu odpowiada Beatshop.

– Wideo wyprodukowane dla marki wspiera organizowaną przez nas loterię. By zoptymalizować czas pracy, wybraliśmy spot realizowany w całości w postprodukcji. Wyzwaniem było pokazanie „interakcji z produktem”. Zastosowaliśmy animację 3D – zarówno ręki, jak i samego produktu. Dopasowaliśmy tę scenę do animowanych postaci, znanych ze świata marki. Dzięki temu rozwiązaniu widz nie ma poczucia sztuczności i mieszania świata realnego z tym wykreowanym w postprodukcji – mówi Magda Ludwig, agency producer w Hand Made.

  • 1
Letnia loteria Tic Tac: „Odśwież lato muzyką”

Letnia loteria Tic Tac: „Odśwież lato muzyką”

24 czerwca 2024