LOT wdraża SARE
  • 0
  • 1
26.10.2006

LOT wdraża SARE

Polskie Linie Lotnicze LOT wdrożyły system do e-mail marketingu SARE, usprawniający komunikację z klientami i partnerami. Pod względem zróżnicowania grup odbiorczych, częstotliwości oraz wielkości wysyłek PLL LOT już po dwóch tygodniach współpracy jest jednym z najaktywniejszych klientów SARE.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54574 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2006

Wybieramy 100 Absolutów

W październiku tego roku marka ABSOLUT za pośrednictwem swojej strony internetowej www.absolut.com zainicjowała ogólnoświatowe badanie opinii o nazwie „The 100 ABSOLUTES” (100 Absolutów). Celem projektu ma być wyróżnienie osób, przedmiotów albo zjawisk będących ikonami kultury, a tym samym stanowiących jej Absoluty. Tytuł Absolut rozumiany jest jako absolutna, ponadczasowa jakość, niepowtarzalność, wzór według którego oceniane są pozostałe przedmioty w danej kategorii.