LOT wchodzi w spór z Lufthansą w sprawie nowego logo niemieckiego przewoźnika
  • 0
  • 2
20.12.2019

LOT wchodzi w spór z Lufthansą w sprawie nowego logo niemieckiego przewoźnika

Polskie Linie Lotnicze LOT weszły w spór prawny z Lufthansą – podaje serwis Next.gazeta.pl. Rodzimy przewodnik uważa, że nowy logotyp niemieckich linii jest zbyt podobny do tego, którego sam używa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49500 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

19 grudnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.12.2019

Stanowisko Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR w sprawie postępowania UOKiK

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zaprezentowało stanowisko w sprawie wszczęcia postępowania antymonopolowego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz publikacji informacji z tym związanej przez urząd do wiadomości publicznej. Organizacja będzie się starała wykazać, że jej działania były uzasadnione i prowadzone w interesie rozwoju rynku komunikacji marketingowej.