„Lot. Naszym horyzontem jest przyszłość” – polski przewoźnik rusza z nową kampanią (wideo)
  • 1
  • 1
11.05.2012

„Lot. Naszym horyzontem jest przyszłość” – polski przewoźnik rusza z nową kampanią (wideo)

14 maja Polskie Linie Lotnicze Lot startują z multimedialną kampanią reklamową, której celem jest zaprezentowanie odświeżonego wizerunku marki jako światowej klasy przewoźnika dumnego z polskich korzeni. Kampania potrwa do 30 czerwca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51092 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

stan

10 lat temu

a gdzie dobro pasażera??

reklama.... rzecz powszechnie znana szkoda tylko że decydenci tej firmy z wielkim lekceważeniem odnoszą się do pasażerów.Brak reakcji na monity i pisma do nich kierowane, brak wszelkich kontaktów do osób poza bez-decyjnymi "konsultantami" czynią NARODOWEGO PRZEWOŹNIKA" KONSPIRACYJNĄ FIRMĄ działającą chaotycznie tak więc czas aby rzeczywiście przeszedł on w inne ręce gdyż poziom obsługi o czym się sam przekonałem jest..... żenujący.

11 maja 2012

10 maja 2012