L'Oreal zawiesił emisję reklam na Twitterze? Firma zaprzecza
  • 0
  • 1
3.11.2022

L’Oreal zawiesił emisję reklam na Twitterze? Firma zaprzecza

Dziennik „Financial Times” poinformował, że L’Oreal zawiesił emisję reklam na Twitterze. Powołał się na źródła z wewnątrz firmy kosmetycznej. Zawieszenie wydatków reklamowych miało wynikać z niejasności związanej z moderacją po przejęciu Twittera przez Elona Muska. L’Oreal zaprzecza.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54809 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 listopada 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2022

W czasach inflacji Polacy doceniają nagrody pieniężne, pokazują wyniki badania Sodexo

Inflacja sprawia,że Polacy chętnie biorą udział w akcjach promocyjnych. Liczą na podreperowanie domowego budżetu. Najbardziej motywujące są nagrody pieniężne (80,4%). Aż sześciu na dziesięciu badanych twierdzi, że przyszłość należy do nagród w formie cyfrowej. Takie wnioski płyną z najnowszego badania Sodexo Benefits and Rewards Services Polska: „Nagrodomania, czyli promowanie przez nagradzanie – edycja 2022”.