L'Oreal zawiesił emisję reklam na Twitterze? Firma zaprzecza
  • 0
  • 1
3.11.2022

L’Oreal zawiesił emisję reklam na Twitterze? Firma zaprzecza

Dziennik „Financial Times” poinformował, że L’Oreal zawiesił emisję reklam na Twitterze. Powołał się na źródła z wewnątrz firmy kosmetycznej. Zawieszenie wydatków reklamowych miało wynikać z niejasności związanej z moderacją po przejęciu Twittera przez Elona Muska. L’Oreal zaprzecza.

Według dziennika wszystko rozgrywa się między Twitterem a markami i obsługującymi je agencjami. Marki robią przegląd swoich wydatków na Twitterze, ale nie ogłaszają tego publicznie. Twitter wysyła do domów mediowych zapewnienia, że zasady moderacji pozostają niezmienne. Nie ma planów zwalniania moderatorów.

Czasowe wstrzymanie emisji reklam na Twitterze ogłosił koncern General Motors, który jest jednocześnie rywalem Tesli należącej do Elona Muska.

Elon Musk oświadczył niedawno, że chce uczynić z Twittera „najbardziej szanowaną platformę reklamową”. Reklamy stanowią 90 proc. przychodów Twittera, które wynoszą 5 mld dol. L’Oreal jest jednym z dziesięciu największych reklamodawców na świecie. W ubiegłym roku wydał na reklamy 10 mld dol.

źródło: Reuters, Financial Times

  • 1
L'Oreal zawiesił emisję reklam na Twitterze? Firma zaprzecza

L'Oreal zawiesił emisję reklam na Twitterze? Firma zaprzecza

3 listopada 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2022

W czasach inflacji Polacy doceniają nagrody pieniężne, pokazują wyniki badania Sodexo

Inflacja sprawia,że Polacy chętnie biorą udział w akcjach promocyjnych. Liczą na podreperowanie domowego budżetu. Najbardziej motywujące są nagrody pieniężne (80,4%). Aż sześciu na dziesięciu badanych twierdzi, że przyszłość należy do nagród w formie cyfrowej. Takie wnioski płyną z najnowszego badania Sodexo Benefits and Rewards Services Polska: „Nagrodomania, czyli promowanie przez nagradzanie – edycja 2022”.