L'Oréal: sprzedaż produktów w Internecie nie zastąpi tradycyjnych sklepów
  • 0
  • 1
26.06.2012

L’Oréal: sprzedaż produktów w Internecie nie zastąpi tradycyjnych sklepów

Firma L’Oréal jako ostatnia z wielkich marek FMCG rozpoczyna eksperymenty ze sprzedażą produktów przez Internet. Pomimo tego, że globalna sprzedaż kosmetyków online rośnie, firma nie spodziewa się, by Internet zagroził tradycyjnym sklepom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 czerwca 2012

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2012

Bankowość internetowa rośnie coraz szybciej

Na koniec I kwartału 2012 r. z bankowości internetowej aktywnie korzystało ponad 10,5 mln Polaków. Dostęp do swojego banku przez Internet ma już ponad 18,5 mln klientów. Mimo że I kwartał zazwyczaj przynosi spadek niektórych statystyk, trzy pierwsze miesiące tego roku były znacznie lepsze niż I kwartał 2011 r. Banki inwestują w nowe systemy, platformy internetowe i technologie biometryczne – wynika z siódmej edycji raportu netB@nk, przygotowanego przez Związek Banków Polskich.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2012

Wyniki badania Brand Signals – wartość ekspozycji logotypów na Euro przeszacowana

Wartość medialnej prezentacji logotypów sponsorów Euro 2012 w telewizji w trakcie tegorocznych rozgrywek może być nawet dziesięciokrotnie przeszacowana. Specyfika realizacji telewizyjnej meczów piłki nożnej powoduje, że tylko około 50% obecności logotypów to ekspozycje efektywne (w polu uwagi widza), a najlepsze dotarcie do oglądających zapewniają reklamy na bandach – wynika z badania Brand Signals, stworzonego przez agencję Walk.