L’Oréal Polska wykorzystuje Spotlery w kampanii kosmetyków Pure Zone
  • 0
  • 1
20.02.2007

L’Oréal Polska wykorzystuje Spotlery w kampanii kosmetyków Pure Zone

L’Oréal Polska jako pierwszy koncern kosmetyczny na polskim rynku wykorzystuje nowy format reklamy na telefony komórkowe – Spotler, w kampanii linii kosmetyków Pure Zone. Kampanię rekomendowaną i zaplanowaną przez ZED Digital, departamentu mediów interaktywnych grupy domów mediowych ZenithOptimedia, realizuje firma Telecom Media, lider na rynku rozwiązań mobilnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.02.2007

Firma Nikon świętuje 10 lecie marki COOLPIX odświeżając jej wizerunek

Warszawa, 20 lutego 2007 r. – Firma Nikon, z okazji dziesiątych urodzin serii kompaktowych aparatów COOLPIX, odświeża jej wizerunek. Logo COOLPIX zostało zmodernizowane aby wyrazić fundamentalne wartości stanowiące podstawę marki w połączeniu ze stylem, fantastycznym działaniem, nowatorską technologią i łatwością użytkowania. Nowe logo ma łagodniejsze krzywizny i bardziej elegancki kształt. Smukłe linie i liternictwo przypominają dłuto rzeźbiarza, nawiązując do mistrzostwa i jakości produktów Nikon.