L’Oréal Polska prowadzi konkurs związany z festiwalem filmowym w Cannes
  • 0
  • 1
24.02.2009

L’Oréal Polska prowadzi konkurs związany z festiwalem filmowym w Cannes

Firma L’Oréal Polska prowadzi kampanię marki kosmetyków L’Oréal Paris wspierającą Konkurs Cannes, w którym do wygrania są: możliwość wyjazdu
na tegoroczny Festiwal Filmowy w Cannes, karty prezentowe na zakup pakietu filmów w Empiku oraz 10 000 biletów na seanse w sieci multipleksów Cinema City.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lutego 2009

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2009

T-shirty w walce z HIV

W dniu 17 lutego w warszawskiej kawiarni „Same Fusy" odbyło się posiedzenie jury konkursu "Kreuj idee" na koszulkę przeciwko HIV. Jury w składzie: Ewa Minge - Przewodnicząca Jury (kreator mody), Anna Ibisz – (dziennikarka, redaktor naczelna JOY), Kasia Burzyńska (prezenterka TV), Ola Osadzińska (artysta plastyk), Donata Czekała – Mazowieckie Centrum Zdrowia Publicznego oraz Anna Olejczuk (Stowarzyszenie MANKO), wybrało 5 najlepszych projektów, które staną się częścią kolekcji ryzyKOchania.