L’Oréal Paris piąty rok z rzędu najcenniejszą marką kosmetyczną świata. Ranking BrandZ Top 100
  • 0
  • 1
14.06.2017

L’Oréal Paris piąty rok z rzędu najcenniejszą marką kosmetyczną świata. Ranking BrandZ Top 100

L’Oréal Paris osiągnął wartość 23,9 mld dol., utrzymując status najcenniejszej kosmetycznej marki świata. Lancôme i Shiseido były najszybciej rosnącymi brandami w tej kategorii. Obie odnotowały wzrost wartości o 10% – wynika z rankingu BrandZ Top 100 za 2017 r., przygotowanego przez WPP i Kantar Millward Brown.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 czerwca 2017