- 1
- 1
Łomża przygotowała spot na 30. urodziny sieci Biedronka w Polsce
Z okazji 30. rocznicy działalności sieci Biedronka w Polsce marka piwa Łomża przygotowała okolicznościowy spot wizerunkowy. Utrzymany jest w klimacie kampanii reklamowych z brand hero, Panem Łomżunią.
Celem marki Łomża jest podkreślenie jubileuszu sieci Biedronka w humorystycznej formie, która nawiązuje do poprzednich reklam marki z udziałem Adama Woronowicza. Dla sieci Biedronka to pierwsza w historii tego typu kooperacja wizerunkowa realizowana wspólnie z tym producentem.
Obu partnerów łączy wieloletnia współpraca. Produkty właściciela marki Łomża – polskiego producenta piwa, firmy Van Pur – od lat są dostępne w sklepach Biedronki. Dotyczy to również wariantów 0%.
Biedronka, która w tym roku obchodzi 30-lecie działalności w Polsce, posiada obecnie ponad 3700 sklepów w całym kraju. Dziennie robi w nich zakupy 6 mln osób.
Urodzinowy spot jest elementem tegorocznej komunikacji marki Łomża. Został zrealizowany przez reżysera Jana Holoubka, operatora Michała Sobocińskiego oraz producenta Wojciecha Pałysa.
Kampania ruszyła w połowie czerwca i potrwa kilka tygodni. Obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, reklamy w internecie oraz mediach społecznościowych.

Łomża przygotowała spot na 30. urodziny sieci Biedronka w Polsce