Łomża przygotowała spot na 30 urodziny sieci Biedronka w Polsce- Marketing przy Kawie
Łomża przygotowała spot na 30. urodziny sieci Biedronka w Polsce
  • 1
  • 1
17.06.2025

Łomża przygotowała spot na 30. urodziny sieci Biedronka w Polsce

Z okazji 30. rocznicy działalności sieci Biedronka w Polsce marka piwa Łomża przygotowała okolicznościowy spot wizerunkowy. Utrzymany jest w klimacie kampanii reklamowych z brand hero, Panem Łomżunią.

Celem marki Łomża jest podkreślenie jubileuszu sieci Biedronka w humorystycznej formie, która nawiązuje do poprzednich reklam marki z udziałem Adama Woronowicza. Dla sieci Biedronka to pierwsza w historii tego typu kooperacja wizerunkowa realizowana wspólnie z tym producentem.

Obu partnerów łączy wieloletnia współpraca. Produkty właściciela marki Łomża – polskiego producenta piwa, firmy Van Pur – od lat są dostępne w sklepach Biedronki. Dotyczy to również wariantów 0%.

Biedronka, która w tym roku obchodzi 30-lecie działalności w Polsce, posiada obecnie ponad 3700 sklepów w całym kraju. Dziennie robi w nich zakupy 6 mln osób.

Urodzinowy spot jest elementem tegorocznej komunikacji marki Łomża. Został zrealizowany przez reżysera Jana Holoubka, operatora Michała Sobocińskiego oraz producenta Wojciecha Pałysa.

Kampania ruszyła w połowie czerwca i potrwa kilka tygodni. Obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, reklamy w internecie oraz mediach społecznościowych.

Łomża przygotowała spot na 30 urodziny sieci Biedronka w Polsce

Łomża przygotowała spot na 30. urodziny sieci Biedronka w Polsce

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 czerwca 2025

16 czerwca 2025