Logotyp stworzony ze wspomnień promuje 20. edycję Effie Poland
  • 1
  • 4
28.06.2019

Logotyp stworzony ze wspomnień promuje 20. edycję Effie Poland

Ruszyła kampania promująca jubileusz 20-lecia SAR Effie Poland. W jej ramach powstał generator, który umożliwia stworzenie logotypu ze wspomnień, spostrzeżeń i przeżyć osób związanych z konkursem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47523 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

28 czerwca 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.06.2019

Biedronka i Vanish zbierają niepotrzebną odzież

Każdego roku w Polsce wyrzucane jest 2,5 mln ton tekstyliów. Tylko 32% Polaków oddaje nienoszone już ubrania potrzebującym. W związku z tym Biedronka i marka Vanish rozpoczęły akcję „Daj swoim ubraniom drugie życie”. W jej ramach niepotrzebne, ale nadające się do użytku ubrania można przynieść do 300 sklepów sieci w całej Polsce i wrzucić do specjalnego kontenera. Po wypraniu zostaną one przekazane podopiecznym organizacji Caritas.