Logo XTB pojawi się w programach Kanału Sportowego
  • 0
  • 1
30.01.2023

Logo XTB pojawi się w programach Kanału Sportowego

XTB od stycznia objęło partnerstwem takie formaty Kanału Sportowego jak „Oktagon Live” czy „W Ringu”. Logo marki pojawi się również w trakcie programów publicystycznych, takich jak prowadzone przez m.in. Krzysztofa Stanowskiego „Dziennikarskie zero” czy „Hejt Park”.

Kanał Sportowy to projekt z pogranicza telewizji internetowej oraz publicystyki sportowej. Został założony przez Krzysztofa Stanowskiego, Michała Pola, Mateusza Borka i Tomasza Smokowskiego. Kanał początkowo skupiony był na polskim futbolu. Za sprawą powstałego w czasie pandemii koronawirusa formatu „Hejt Park” zdobył jednak szeroki rozgłos. Na jego antenie zaczęły pojawiać się również postaci ze świata polityki czy show-biznesu.

– Naszym celem jest budowa silnej polski marki zarówno w Polsce, jak i poza granicami naszego kraju. Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjętej współpracy z Kanałem Sportowym, bo jest to format uwielbiany przez setki tysięcy widzów. Głęboko wierzymy, że tego typu działania pozwolą nam ugruntować naszą pozycję na rynku. Jesteśmy polską firmą i bardzo cieszą nas umowy podpisane z innymi polskimi podmiotami.

Jesteśmy sponsorem tytularnym KSW, współpracujemy z projektem Speed Games, jesteśmy partnerem Klubu Przedsiębiorczości, a od teraz również jednego z największych kanałów sportowych na YouTube – powiedział Szymon Szymański, chief growth office w XTB.

  • 1
Logo XTB będzie towarzyszyć programom Kanału Sportowego

Logo XTB będzie towarzyszyć programom Kanału Sportowego

 

30 stycznia 2023

29 stycznia 2023