- 0
- 1
Logo XTB pojawi się w programach Kanału Sportowego
XTB od stycznia objęło partnerstwem takie formaty Kanału Sportowego jak „Oktagon Live” czy „W Ringu”. Logo marki pojawi się również w trakcie programów publicystycznych, takich jak prowadzone przez m.in. Krzysztofa Stanowskiego „Dziennikarskie zero” czy „Hejt Park”.
Kanał Sportowy to projekt z pogranicza telewizji internetowej oraz publicystyki sportowej. Został założony przez Krzysztofa Stanowskiego, Michała Pola, Mateusza Borka i Tomasza Smokowskiego. Kanał początkowo skupiony był na polskim futbolu. Za sprawą powstałego w czasie pandemii koronawirusa formatu „Hejt Park” zdobył jednak szeroki rozgłos. Na jego antenie zaczęły pojawiać się również postaci ze świata polityki czy show-biznesu.
– Naszym celem jest budowa silnej polski marki zarówno w Polsce, jak i poza granicami naszego kraju. Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjętej współpracy z Kanałem Sportowym, bo jest to format uwielbiany przez setki tysięcy widzów. Głęboko wierzymy, że tego typu działania pozwolą nam ugruntować naszą pozycję na rynku. Jesteśmy polską firmą i bardzo cieszą nas umowy podpisane z innymi polskimi podmiotami.
Jesteśmy sponsorem tytularnym KSW, współpracujemy z projektem Speed Games, jesteśmy partnerem Klubu Przedsiębiorczości, a od teraz również jednego z największych kanałów sportowych na YouTube – powiedział Szymon Szymański, chief growth office w XTB.
- 1