Logo „Super Expressu” po liftingu - Marketing przy Kawie
Logo „Super Expressu” po liftingu
  • 0
  • 1
4.06.2018

Logo „Super Expressu” po liftingu

„Super Express” ukazał się z odświeżoną winietą, która odzwierciedla zmiany obejmujące markę. Nowe logo ma łączyć 25-letnią tradycję z nowoczesnością i otwarciem na przyszłość. Pod zmienionym znakiem funkcjonować będą wszystkie produkty realizowane w ramach Grupy Super Express, w tym także portal internetowy, który wcześniej działał pod nazwą SE.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 czerwca 2018

30 maja 2018