Łódź Jungle Web 2018 – wkrótce 7. edycja wydarzenia
  • 0
  • 4
12.04.2018

Łódź Jungle Web 2018 – wkrótce 7. edycja wydarzenia

Łódź Jungle Web 2018 będzie miała miejsce 19–20 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Każdego roku wydarzenie odwiedzają tłumy studentów oraz osób pracujących w branży. To dwudniowa konferencja związana z digital marketingiem, marketingiem internetowym, nowymi technologiami oraz innowacjami w biznesie.

W tym roku Łódź Jungle Web organizowana jest już po raz siódmy przez SKN MarkeTEAM, studenckie koło naukowe skupiające studentów Wydziału Zarządzania UŁ. Podczas tegorocznej odsłony konferencji poruszone zostaną m.in. takie tematy jak marketing automation, social media, growth hacking marketing, e-mail marketing, influencer marketing czy cyfrowy nomadyzm.

Pierwszego dnia konferencji organizatorzy zapraszają uczestników do wysłuchania 15 prelekcji. Wystąpią m.in.:

  • Michał Sadowski (CEO, Brand24)
    Jak stworzyć biznes online? Jak stworzyć produkt i zbudować działania sprzedażowe? M.in. na te pytania odpowie prelegent, dzieląc się ze słuchaczami doświadczeniami zdobytymi podczas tworzenia jednej z najszybciej rozwijających się firm IT.
  • Szymon Bukowicz (account manager, Hitspot Media)
    W czasie swojej prelekcji zdradzi, skąd czerpać dane potrzebne do płynnej komunikacji reklamowej oraz jak dobrze je wykorzystać. Pomoże również dostrzec, jakie aspekty związane z użytkownikami są najistotniejsze w optymalizacji działań reklamowych.
  • Cezary Stacewicz (head of virality, Incredigital)
    Podczas wydarzenia odpowie na pytanie, dlaczego pewne treści wirusowe zawładnęły siecią, podczas gdy inne nie znajdują odzewu wśród internautów.

Drugiego dnia konferencji odbywać się będą warsztaty. Kierując się doświadczeniami sprzed roku, organizatorzy zdecydowali, że w tej edycji zostanie na nie przeznaczony cały dzień. Przygotowane zostały spotkania, podczas których poruszanych będzie wiele istotnych tematów związanych z marketingiem:

  • „AdWords wiwisekcja – wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Google AdWords, ale boicie się zapytać”
  • „Marki, a nie lajki, czyli dlaczego warto inwestować na Facebooku w działania komunikacyjne budujące siłę naszego brandu?”
  • „Wiesz, co o tobie mówią w internetowej dżungli? Praktyczne wykorzystanie monitoringu internetu”
  • „Jak pozyskiwać lokalnych klientów z internetu? Poznaj sekret wizytówek Google”

Wszystkie warsztaty zostały zaprojektowane w taki sposób, aby uczestnicy zdobyli jak najszerszą wiedzę marketingową. Zajęcia praktyczne mają pokazać możliwości wykorzystania najnowszych trendów obecnych na rynku.

Wstęp na prelekcje jest bezpłatny. Kosz uczestnictwa w warsztatach to 25 zł. Wydarzenie odbywa się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Matejki 22/26 w Łodzi. Więcej informacji oraz zapisy: www.jungleweb.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Tak było podczas poprzedniej edycji:

  • 4

Janusz Kamiński

2 tygodnie temu

Warto na to pójść.

12 kwietnia 2018

11 kwietnia 2018

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 1
11.04.2018

O powrocie do wartości i emocji oraz roli technologii we współczesnym marketingu na Forum IAB 2018

Czego chcą współcześni konsumenci? Co ma Big Data do emocji? Jak zintegrować narzędzia i wykorzystać technologię, by służyła budowaniu zaufania i prawdziwych relacji? O automatyzacji, sztucznej inteligencji, ale przede wszystkim o powrocie do wartości, których poszukuje współczesny konsument, opowie blisko 100 ekspertów podczas 80 prelekcji tegorocznego Forum IAB. Dwudniowe wydarzenie rozpocznie się 6 czerwca.