Łódź chce podjąć współpracę z profesjonalną agencją PR - Marketing przy Kawie
Łódź chce podjąć współpracę z profesjonalną agencją PR
  • 0
  • 1
5.03.2013

Łódź chce podjąć współpracę z profesjonalną agencją PR

Spoty emitowane w ramach kampanii „Łódź kreuje”, na którą miasto wydało ponad 1 mln zł, obejrzało 6 mln osób. Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi twierdzi jednak, że wbrew początkowym przewidywaniom budżet ogólnopolskiej kampanii był zbyt mały. Zaznacza również, że wyboru agencji PR dla miasta nie chce dokonywać według kryterium ceny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56339 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 marca 2013