Lody Miss Ti od Quebonafide i batony Fame MMA w Biedronce
  • 0
  • 2
28.07.2022

Lody Miss Ti od Quebonafide i batony Fame MMA w Biedronce

Od 28 lipca w sklepach sieci Biedronka będzie można kupić wegański deser lodowy Miss Ti 蒂小姐. Marka ta należy do rapera Jakuba Grabowskiego, znanego fanom rapu jako Quebonafide. To pierwsza współpraca Biedronki z tym przedstawicielem młodego, kreatywnego pokolenia twórców. Lody Miss Ti dostępne są wyłącznie w Biedronce. Tego samego dnia do sprzedaży wchodzą batony Fame MMA.

Mochi to popularny w Azji mrożony rarytas: sorbet mango w delikatnym japońskim cieście ryżowym. Produkt marki Miss Ti dostępny jest w sieci Biedronka od 28 lipca br. Zawiera 6 sztuk w pełni wegańskich lodów. Cena opakowania to 19,99 zł. Oferta obowiązuje do 10 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

Miss Ti 蒂小姐 to marka należąca do polskiego artysty znanego jako Quebonafide. Raper sprzedał w Polsce ponad 500 tys. płyt. Czyni go to jednym z najpopularniejszych muzyków w kraju.

Wprowadzeniu do oferty wegańskich deserów lodowych mochi towarzyszy kampania marketingowa prowadzona na profilach Quebonafide, Miss Ti i Biedronki w mediach społecznościowych. Zamaskowana osoba będzie szukać ochłody w sklepie w Ciechanowie. Tajemniczą postacią jest właśnie Quebonafide urodzony w tym mieście.

Jednocześnie Biedronka rozwija współpracę z inną znaną marką – Fame MMA. Jest to polska federacja organizująca gale typu freak show fight. Również od 28 lipca w sklepach sieci dostępny jest 37-gramowy baton sygnowany przez Fame MMA w cenie 2,99 zł za sztukę.

  • 2
Lody Miss Ti w Biedronce

Lody Miss Ti w Biedronce

Lody Miss Ti i batony Fame MMA w Biedronce

 

 

28 lipca 2022

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2022

O technologiach w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwie i dezinformacji – XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiąca

XXII Kongres Public Relations odbędzie się 15 i 16 września w Rzeszowie. Gościem specjalnym wydarzenia będzie podpułkownik Brett Lea – oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany, które następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów PR.

27 lipca 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2022

Na czym będą oszczędzać Polacy? Badanie „EY – Future Consumer Index”

Polacy mają inne oczekiwania inflacyjne w porównaniu do Europejczyków. W związku z tym przewidują stosunkowo większy wzrost wydatków na świeżą żywność (33% vs. 21%) i środki czystości (24% vs. 15%). W znacznym stopniu zamierzają zaś ograniczyć zakupy napojów alkoholowych (27% vs. 19%). Równocześnie Polacy w zbliżonym stopniu jak Europejczycy (28% i 31%) planują zwiększenie wydatków na wakacje oraz redukcję produktów luksusowych (37% i 30%). Takie wyniki przynosi „EY – Future Consumer Index”.