Lodówka z piwem otwierana kanadyjskim paszportem (wideo) - Marketing przy Kawie
Lodówka z piwem otwierana kanadyjskim paszportem (wideo)
  • 1
  • 4
28.06.2013

Lodówka z piwem otwierana kanadyjskim paszportem (wideo)

Kanadyjska marka piwna Molson Canadian przygotowała akcję ambientową promującą jej produkty w europejskich miastach. Czerwone lodówki wypełnione puszkami piwa stanęły na ulicach miast, a nawet przy wiejskich drogach m.in. we Francji, Belgii i Wielkiej Brytanii. Otworzyć mógł je tylko Kanadyjczyk.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55179 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 czerwca 2013

27 czerwca 2013