Live commerce rozwija się bez pośpiechu - Marketing przy Kawie
Live commerce rozwija się bez pośpiechu – badanie Inquiry
Advertisement
  • 0
  • 1
22.07.2024

Live commerce rozwija się bez pośpiechu – badanie Inquiry

Poziom znajomości i popularność live commerce utrzymuje się przez ostatnie dwa lata na stabilnym poziomie. Nadal dominuje tu sprzedaż w kanałach social media, a najchętniej kupowane produkty to odzież dla dorosłych. Tym, co uległo zmianie, jest kwota jednorazowych zakupów – widać jej znaczący wzrost.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56276 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 lipca 2024