Litewska kampania Atlasa
  • 0
  • 1
14.06.2007

Litewska kampania Atlasa

Rozpoczęła się kampania reklamowa GRUPY ATLAS na Litwie. Polski lider rynku chemii budowlanej promuje tam tynki i farby elewacyjne.
Kolory Ciepła – to hasło tegorocznej kampanii reklamowej GRUPY ATLAS na rynku litewskim. Ma ona na celu poinformowanie inwestorów o bogatej ofercie kolorystycznej wypraw elewacyjnych ATLASA i zachęcenie do ich stosowania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51855 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

14 czerwca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.06.2007

Politycy szturmują e-społeczności

„Kałasznikow to była dobra broń, choć czasami się zacinała” – wspomina dzieciństwo na swym blogu (www.mojageneracja.pl/9157964) Hubert Costa, poseł Samoobrony, który rozpoczął pisanie bloga w serwisie społecznościowym MojaGeneracja.pl. Podobnie swoimi politycznymi i prywatnymi rozważaniami dzielą się z internautami inni politycy, m.in. eurodeputowany Samoobrony Ryszard Czarnecki, wiceminister kultury Jarosław Sellin, posłowie Platformy Obywatelskiej Waldy Dzikowski i Beata Sawicka, b. prezydent Warszawy Marcin Święcicki, a także bezpartyjny Zygmunt Wrzodak. Jednym z popularniejszych blogerów Mojej Generacji jest Lech Wałęsa.