- 0
- 1
„Lisner jeszcze bardziej JAJlepszy” – marka rezygnuje z jaj z chowu klatkowego
Firma Lisner ogłosiła wycofanie jaj z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów. Informuje o tym kampanią „Lisner jeszcze bardziej JAJlepszy”.
Kampania „Lisner jeszcze bardziej JAJlepszy” obejmuje intensywna komunikację w mediach społecznościowych z wykorzystaniem opinii ekspertów branżowych. Przewidziano również:
- wysyłkę kreatywną z materiałami informacyjnymi,
- konkurs z nagrodami dla konsumentów,
- działania z zakresu public relations.
Decyzja Lisnera to element długofalowej strategii firmy, która chce stawiać na odpowiedzialną produkcję i poprawę standardów etycznych.
Kampania informacyjna potrwa od 13 stycznia do 31 marca. Przygotowała ją agencja WebTalk wyłoniona do współpracy drogą przetargu.

„Lisner jeszcze bardziej JAJlepszy” – bez jaj z chowu klatkowego