„Lisner jeszcze bardziej JAJlepszy” bez jaj z chowu klatkowego - Marketing przy Kawie
„Lisner jeszcze bardziej JAJlepszy” – marka rezygnuje z jaj z chowu klatkowego
  • 0
  • 1
17.01.2025

„Lisner jeszcze bardziej JAJlepszy” – marka rezygnuje z jaj z chowu klatkowego

Firma Lisner ogłosiła wycofanie jaj z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów. Informuje o tym kampanią „Lisner jeszcze bardziej JAJlepszy”.

Kampania „Lisner jeszcze bardziej JAJlepszy” obejmuje intensywna komunikację w mediach społecznościowych z wykorzystaniem opinii ekspertów branżowych. Przewidziano również:

  • wysyłkę kreatywną z materiałami informacyjnymi,
  • konkurs z nagrodami dla konsumentów,
  • działania z zakresu public relations.

Decyzja Lisnera to element długofalowej strategii firmy, która chce stawiać na odpowiedzialną produkcję i poprawę standardów etycznych.

Kampania informacyjna potrwa od 13 stycznia do 31 marca. Przygotowała ją agencja WebTalk wyłoniona do współpracy drogą przetargu.

„Lisner jeszcze bardziej JAJlepszy”

„Lisner jeszcze bardziej JAJlepszy” – bez jaj z chowu klatkowego

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 stycznia 2025