Lisek podgryza Biedronkę, ta odpowiada - Marketing przy Kawie
Lisek podgryza Biedronkę, ta odpowiada i wywołuje kryzys
  • 0
  • 5
4.11.2024

Lisek podgryza Biedronkę, ta odpowiada i wywołuje kryzys

Z okazji Halloween Lisek.app dostarczył wybranym klientom zamówienia w stroju biedronki z paletą. Sieć dyskontów Biedronka doceniła żart, ale nie doceniła komentujących. Spowodowała zalew żali i pretensji.

Lisek.app to dostawca zakupów działający w wybranych miastach Polski. Z okazji Halloween zorganizował akcję, w której dostawcy zakupów pojawiali się u klientów w przebraniu biedronki z paletą. Przebranie ma być humorystycznym nawiązaniem do internetowych żartów dotyczących zakupów w sieci dyskontów Biedronka.

  • 5
Halloweenowa akcja Liska

Halloweenowa akcja Liska

Halloweenowa akcja Liska
Halloweenowa akcja Liska
Halloweenowa akcja Liska
Halloweenowa akcja Liska

Biedronka jest znana z poważnego traktowania żartów na jej temat. Dała temu szczególny wyraz w żądaniu usunięcia mema z nią i paletą w roli głównej z kanałów Jakuba Biela, eksperta w dziedzinie marketingu wirusowego. Memami na temat marek Biel starał się podbić swoją popularność w sieci.

Na akcję Liska Biedronka zareagowała jednak w zupełnie inny sposób. Na swoim profilu na Facebooku opublikowała grafikę z podziękowaniem.

  • 1
Reakcja Biedronki na akcję Liska

Reakcja Biedronki na akcję Liska

To jednak tylko sprowokowało komentujących, a oliwy do ognia dodała odpowiedź personelu obsługującego kanały społecznościowe marki. Krytyka dotyczyła nie tyle reakcji marki, ile jakości doświadczenia zakupowego w dyskontach sieci. Narzekano oczywiście na wszędobylskie palety. Komentujący oskarżyli także Biedronkę o usuwanie niewygodnych komentarzy.

  • 1
Biedronka odpowiada komentującym

Biedronka odpowiada komentującym

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 listopada 2024

1 listopada 2024

31 października 2024