Lipton Ice Tea Green z kampanią „Dodaj lekkości swojemu dniu”. Cross-promocja z Plusem
  • 1
  • 1
2.07.2019

Lipton Ice Tea Green z kampanią „Dodaj lekkości swojemu dniu”. Cross-promocja z Plusem

Nową kampanię Lipton Ice Tea Green o nazwie „Dodaj lekkości swojemu dniu” wspierają influencerzy. Akcji towarzyszy promocja prowadzona wspólnie z marką Plus.

W tym roku marka wprowadziła nowe opakowania Lipton Ice Tea Green. Zwiększyło się logo Lipton, pojawiła się także informacja o certyfikacie Rainforest Alliance oraz o naturalnych składnikach. Kolory nakrętek zostały zróżnicowane w zależności od wariantu smakowego. Nowa etykieta podkreśla smak i orzeźwiające właściwości napoju.

Spot opowiada o dodawaniu lekkości i zachęca do spróbowania produktu. W punktach sprzedaży m.in. w dużych sieciach handlowych pojawią się też specjalne materiały POS.

Po raz pierwszy w historii marka przygotowała promocję wspólnie z operatorem telekomunikacyjnym – firmą Polkomtel. Aby odebrać 1 GB Internetu LTE na kartę i mix, trzeba kupić półlitrową butelkę Lipton Ice Tea (promocją objęte są wszystkie smaki) i wysłać kod spod nakrętki na specjalny numer. Promocja trwa od początku lipca do końca września 2019 r.

Działania marketingowe wspiera kampania 360°. Obejmuje ona emisję dwóch spotów telewizyjnych oraz działania reklamowe w kanałach digital, na YouTube, Facebooku i Instagramie. Autorem strategii digital, konceptu kreatywnego, kampanii w mediach społecznościowych i wśród influencerów jest agencja FCB Bridge2Fun. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

  • 1

Nowe opakowania Lipton Ice Tea Green

Anna

2 miesiące temu

dniowi, u diaska! Celownik od "dzień" brzmi "dniowi". Jak im brzmienie słowa nie pasowało do reklamy, to wystarczyło powiedzieć "Dodaj lekkości swoim dniom", zamiast pchać błędy do TV i na plakaty.

2 lipca 2019

1 lipca 2019