Lipcowy spadek optymizmu Polaków - Marketing przy Kawie
Lipcowy spadek optymizmu Polaków
  • 0
  • 3
26.07.2012

Lipcowy spadek optymizmu Polaków

Napływające z mediów prognozy dotyczące spowolnienia gospodarki pogorszyły w lipcu nastroje Polaków. Z badania Ipsos przeprowadzonego w 24 krajach świata wynika jednak, że poziom optymizmu Polaków w kwestii sytuacji ekonomicznej kraju jest wciąż większy niż optymizm Japończyków, Brytyjczyków, Francuzów czy Amerykanów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56201 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 lipca 2012

  • 0
  • 6
  • 0
26.07.2012

Facebookowe profile o turystyce rosną powoli

Coraz częściej szukamy informacji o podróżach w mediach społecznościowych. Wzrost zauważalności branży turystycznej na Facebooku jest jednak powolny. Według analizy catNapoleon.com, w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy największe fan pages turystyczne powiększały się w tempie 2,27 proc. To niewiele. Dla porównania: fan pages reklamujące żywność rosły w tempie 7,74 proc. miesięcznie, ale też budżety na promocję produktów żywnościowych są nieporównywalnie większe.

25 lipca 2012