Link4 promuje ubezpieczenia dla matek programem w Wirtualnej Polsce
  • 0
  • 2
20.08.2019

Link4 promuje ubezpieczenia dla matek programem w Wirtualnej Polsce

WP Brand Studio wyprodukowało dla Link4 sześcioodcinkowy cykl materiałów „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanymi z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii „Link4 Mama”.

Są to rozmowy z mamami, które na swojej drodze napotkały przeszkody. To pełne emocji historie o macierzyństwie i oswajaniu związanego z nim strachu. Dla każdej z mam została przygotowana niespodzianka w postaci nagrania dziecka, które opowiada o miłości, bliskości i cieple rodziny.

Premiera nastąpi 21 sierpnia o 13:00 na stronie głównej WP, w serwisie WP Kobieta i w kanałach społecznościowych wydawcy. Kolejne odcinki będą publikowane co tydzień. Rozmowy prowadzi Aleksandra Nagel, redaktor naczelna serwisów Parenting.pl oraz WP ABCZdrowie. Zajmuje się również tematami lifestyle’owymi w serwisie WP Kobieta. Prywatnie mama Tosi i Franka.

Koncepcję kreatywną cyklu opracowała Małgorzata Rudzińska, producent kreatywny branded content wideo. Projekt w całości realizuje WP Brand Studio na zamówienie Link4.

  • 2

Aleksandra Nagel, fot. Kala Kiełbasińska

Aleksandra Nagel, fot. Kala Kiełbasińska

20 sierpnia 2019