Link4 daje więcej
  • 1
  • 1
31.08.2009

Link4 daje więcej

Link4 po dłuższej nieobecności wraca z nową kampanią reklamową. Od 31 sierpnia w telewizji pojawią nowe spoty ze wspólnym hasłem „Więcej za mniej”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.08.2009

Polska reklama przeciwko pozostałej "Młodej Europie"

Niewątpliwie Golden Drum jest jednym z najważniejszych festiwali dla polskich agencji reklamowych. Co roku agencje wysyłają ponad 200 prac na konkurs. W ubiegłbym roku zdobyły 3 tytuły najlepszej agencji tej części kontynentu oraz jak wynika z dotychczasowych doświadczeń, są o krok od zwycięstwa od konkurentów w Golden Drum "play off" o złotą różę - nagrodę dla najlepszej agencji "Młodej Europy" z Polski, Czech, Austrii, Rumunii i Izraela.