0 1 6.04.2009Link PR dla Fundacji „Dr Clown”firmy TweetAgencja Link PR wesprze komunikacyjnie Fundację „Dr Clown”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54718 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 6.04.2009II Football Business Conference zakończonePodczas Międzynarodowej Konferencji Biznesu Piłkarskiego II Football Business Conference, która odbyła się 2 kwietnia w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie spotkali się eksperci biznesu piłkarskiego z Polski i zagranicy.
0 1 0 0 0 6.04.2009Skuteczny jak SMSGlobalne gospodarcze spowolnienie to nie tylko cięcie wydatków na reklamę, ale także efektywniejsze spojrzenie na nią. W szczególności na mobilny marketing, który w ostatnich latach stał się źródłem wielu innowacyjnych rozwiązań.
0 1 0 0 0 6.04.2009Tesco na nośnikach Taxi-AD PolskaZ początkiem kwietnia 2009 roku ruszyła kampania reklamowa nowego hipermarketu Tesco w Chrzanowie.
0 1 0 0 0 6.04.2009Laur dla Manufaktury za Muzeum FabrykiW czwartek w nocy podczas ceremonii w Hollywood, Manufaktura otrzymała nagrodę „Gold Maxi Award”. Światowej klasy specjaliści z Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych wyróżnili łódzkie centrum kulturalno- handlowo- rozrywkowe w kategorii Community Relations za Muzeum Fabryki.