„W linii prostej od natury!” – kampania marki Victoria Cymes z udziałem Weroniki Książkiewicz
  • 2
  • 0
6.12.2017

„W linii prostej od natury!” – kampania marki Victoria Cymes z udziałem Weroniki Książkiewicz

Ruszyła kampania promująca świeże soki marki Cymes (Victoria Cymes). Promocją objęte są również pochodzące z ekologicznych upraw owoce jabłoni domowej. W kampanii bierze udział ambasadorka marki – Weronika Książkiewicz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 grudnia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2017

Niemcy odzyskują czołowe miejsce w rankingu marek narodowych. Anholt-GfK Nation Brands IndexSM

Spadek globalnego postrzegania reputacji Stanów Zjednoczonych sprawił, że na czołowe miejsce rankingu będącego wynikiem badania Anholt-GfK Nation Brands IndexSM (NBISM) wysunęły się Niemcy. Francja awansowała na drugie miejsce. Wielka Brytania odzyskała pozycję, którą w roku ubiegłym straciła w wyniku głosowania za Brexitem, plasując się na trzecim miejscu. Japonia po raz pierwszy wskoczyła do top 5, dzieląc miejsce z Kanadą.

5 grudnia 2017