Lindt nie ręczy za jakość swoich produktów - Marketing przy Kawie
Lindt zakwestionował obietnicę swojej marki, aby bronić się przed roszczeniami konsumentów
  • 0
  • 1
24.11.2024

Lindt zakwestionował obietnicę swojej marki, aby bronić się przed roszczeniami konsumentów

Szwajcarski producent czekolady Lindt & Sprungli próbuje uniknąć pozwu zbiorowego konsumentów w amerykańskim sądzie. W tym celu zakwestionował obietnicę swojej marki.

Postępowanie toczy się od 2023 r. Podstawą pozwu zbiorowego był artykuł amerykańskiego stowarzyszenia konsumentów. Wskazywał on, że w czekoladach kilku różnych firm wykryto obecność metali ciężkich: ołowiu i kadmu.

Jedną z nich był Lindt, który przyjął oryginalną linię obrony. Zakwestionował obietnicę marki, zbudowaną na rzemieślniczej doskonałości czekolady. Prawnicy Lindta wskazali, że status premium i obietnica „fachowego wykonania z najlepszych składników” były tylko elementem komunikacji marketingowej, a nie gwarancją jakości produktów.

To ryzykowna linia obrony ze względu na pozycjonowanie marki

W czekoladach innych producentów również znaleziono szkodliwe związki. Wysokie marże produktów Lindt wynikają jednak z faktu, że konsumenci chętnie płacą więcej za czekoladowe wyroby tej marki, bo wierzą, że w ten sposób otrzymują wyższą jakość.

  • 1
Lindt

Lindt informuje, że „fachowe wykonanie z najlepszych składników” nie jest gwarancją jakości jego produktów

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 listopada 2024