Lila Janowska i Katosu w kampanii podkładów Rimmel Match Perfection
  • 1
  • 2
10.08.2018

Lila Janowska i Katosu w kampanii podkładów Rimmel Match Perfection

Ruszyła kampania podkładów Rimmel Match Perfection. W działania pod hasłem „Najbardziej twarzowy podkład w Polsce” zaangażowano Lilę Janowską, która prowadzi w social media kanały na temat wizażu i mody, a także Katosu – sieciową specjalistkę od makijażu.

Globalne pozycjonowanie marki Rimmel „Live the London look” ma podkreślać otwartość na wiele stylów, dowolność wyglądu, wyrazistość i bycie sobą. W reklamach z kampanii globalnej oglądać można piosenkarkę Ritę Orę.

Polska odsłona kampanii objęła produkcję lokalnej wersji spotu, komunikację w kanałach influencerek i display. Działania wystartowały w Internecie (w tym w social media) w drugiej połowie lipca. W sierpniu rozpoczęła się emisja reklamy w stacjach TVN i Polsat.

Lila Janowska promuje podkład w spocie telewizyjnych. W mediach społecznościowych pokazuje się natomiast w różnorodnych makijażach, zachęcając konsumentki do publikowania własnych zdjęć.

Katosu na potrzeby kampanii stworzyła tutorial, w którym pomaga dobrać idealny podkład. Poprowadzi też warsztaty z makijażu, będące nagrodą w konkursie marki.

  • Koncepcja i realizacja kampanii: Life on Mars
  • Media: Zenith
  • Realizacja działań z influencerami: LiquidThread
  • Obsługa komunikacji w social media: Kamikaze
  • 2

9 sierpnia 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
9.08.2018

„CSR-owiec, czyli kto?”. Analiza Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju spowodował wzrost zapotrzebowania firm na specjalistów w tym zakresie. Forum Odpowiedzialnego Biznesu wraz z partnerami postanowiło przyjrzeć się pożądanym kompetencjom oraz najważniejszym wyzwaniom stojącym przed pracownikami odpowiedzialnymi za kwestie CSR w firmie. Efektem tych prac jest analiza tematyczna „CSR-owiec, czyli kto?”.