Lila Janowska i Katosu w kampanii podkładów Rimmel Match Perfection
  • 1
  • 2
10.08.2018

Lila Janowska i Katosu w kampanii podkładów Rimmel Match Perfection

Ruszyła kampania podkładów Rimmel Match Perfection. W działania pod hasłem „Najbardziej twarzowy podkład w Polsce” zaangażowano Lilę Janowską, która prowadzi w social media kanały na temat wizażu i mody, a także Katosu – sieciową specjalistkę od makijażu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 sierpnia 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
9.08.2018

„CSR-owiec, czyli kto?”. Analiza Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju spowodował wzrost zapotrzebowania firm na specjalistów w tym zakresie. Forum Odpowiedzialnego Biznesu wraz z partnerami postanowiło przyjrzeć się pożądanym kompetencjom oraz najważniejszym wyzwaniom stojącym przed pracownikami odpowiedzialnymi za kwestie CSR w firmie. Efektem tych prac jest analiza tematyczna „CSR-owiec, czyli kto?”.