Lidl z największymi wydatkami reklamowymi w pierwszym kwartale 2014 r. – IMM
  • 0
  • 6
8.05.2014

Lidl z największymi wydatkami reklamowymi w pierwszym kwartale 2014 r. – IMM

W pierwszym kwartale tego roku Lidl przeznaczył na promocję ponad dwukrotnie więcej niż druga w rankingu Biedronka. Za reklamy, wśród których dominowały kreacje z udziałem Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego, sieć zapłaciła cennikowo ponad 85 mln zł. Ponad połowa z tego trafiła do stacji telewizyjnych – analizuje IMM.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 maja 2014

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2014

Skrzyżowane sztućce, Spartanie i więzienne tatuaże nagrodzone w konkursie Kampania Społeczna Roku 2013

7 maja rozstrzygnięto konkurs Kampania Społeczna Roku 2013. Jury wręczyło nagrody i wyróżnienia twórcom siedemnastu zgłoszonych prac. W kategorii Kampanie organizacji pozarządowych najlepsze okazały się „Bardzo dobre maniery”. Zwycięzcami w kategorii kampania lokalna zostały ex aequo „Spartanie Dzieciom – biegniemy dla Stasia” i „Majewskich posadzili”.