- 2
- 1
Lidl z kampanią z okazji UEFA Women’s Euro 2025
2 lipca Lidl Polska rozpoczął kampanię z okazji UEFA Women’s Euro 2025. Jako oficjalny partner turnieju pokazuje w niej sportową siłę kobiet.
Centralnym elementem kampanii jest 30-sekundowy spot wizerunkowy. Opowiada on historię dziewczynki, która dzięki codziennemu wysiłkowi, wsparciu najbliższych i zdrowemu odżywianiu (symbolicznie reprezentowanemu przez owoce i warzywa z Lidla) pokonuje kolejne przeszkody i spełnia swoje sportowe marzenia.
Spot pojawi się w blokach reklamowych przed meczami. Szczególny nacisk położono na mecze reprezentacji Polski oraz finał turnieju. W serwisie YouTube reklama dostępna jest w pełnej, 60-sekundowej wersji.
Kampania trwa także w social mediach i mediach internetowych
W ramach współpracy z portalem Onet Lidl został sponsorem sekcji sportowych poświęconych UEFA Women’s Euro 2025.
Na czas trwania turnieju Lidl przygotował także aktywację w aplikacji Lidl Plus. Użytkownicy mogą wziąć udział w grze „Szczęśliwa Bramka” z dodatkowymi kuponami do zdobycia. Szczęśliwa Bramka pojawia się po zakupach z aplikacją Lidl Plus od 1 do 31 lipca.
Kampania związana z UEFA Women’s Euro 2025 to kolejna okazja, by pokazać działania Lidla jako część długofalowej strategii w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Współpracę Lidla z UEFA z okazji UEFA Women’s Euro 2025 ogłoszono w grudniu 2024 r. Obejmuje ona wszystkie 16 krajów uczestniczących w turnieju.