Lidl z kampanią z okazji UEFA Women’s Euro 2025 - Marketing przy Kawie
Lidl z kampanią z okazji UEFA Women’s Euro 2025
  • 2
  • 1
3.07.2025

Lidl z kampanią z okazji UEFA Women’s Euro 2025

2 lipca Lidl Polska rozpoczął kampanię z okazji UEFA Women’s Euro 2025. Jako oficjalny partner turnieju pokazuje w niej sportową siłę kobiet.

Centralnym elementem kampanii jest 30-sekundowy spot wizerunkowy. Opowiada on historię dziewczynki, która dzięki codziennemu wysiłkowi, wsparciu najbliższych i zdrowemu odżywianiu (symbolicznie reprezentowanemu przez owoce i warzywa z Lidla) pokonuje kolejne przeszkody i spełnia swoje sportowe marzenia.

Spot pojawi się w blokach reklamowych przed meczami. Szczególny nacisk położono na mecze reprezentacji Polski oraz finał turnieju. W serwisie YouTube reklama dostępna jest w pełnej, 60-sekundowej wersji.

Kampania trwa także w social mediach i mediach internetowych

W ramach współpracy z portalem Onet Lidl został sponsorem sekcji sportowych poświęconych UEFA Women’s Euro 2025.

Na czas trwania turnieju Lidl przygotował także aktywację w aplikacji Lidl Plus. Użytkownicy mogą wziąć udział w grze „Szczęśliwa Bramka” z dodatkowymi kuponami do zdobycia. Szczęśliwa Bramka pojawia się po zakupach z aplikacją Lidl Plus od 1 do 31 lipca.

Kampania związana z UEFA Women’s Euro 2025 to kolejna okazja, by pokazać działania Lidla jako część długofalowej strategii w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Współpracę Lidla z UEFA z okazji UEFA Women’s Euro 2025 ogłoszono w grudniu 2024 r. Obejmuje ona wszystkie 16 krajów uczestniczących w turnieju.

Lidl Polska w kampanii UEFA Women's Euro 2025

Lidl Polska w kampanii UEFA Women’s Euro 2025

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 lipca 2025

2 lipca 2025