Lidl wybrał agencję PR
  • 0
  • 1
6.05.2015

Lidl wybrał agencję PR

Z początkiem maja Lidl rozpoczął współpracę z 24/7Communication. W ramach umowy agencja zajmie się działaniami z zakresu komunikacji zewnętrznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 maja 2015

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2015

„Badanie zdalnych form kontaktu” – ranking banków, towarzystw ubezpieczeniowych i operatorów telefonii komórkowej

Z bankiem, towarzystwem ubezpieczeniowym czy operatorem telefonii komórkowej najlepiej skontaktować się poprzez infolinię. Pokazała to 2. edycja „Badania zdalnych form kontaktu”, przeprowadzona przez portal MojeBankowanie.pl. Wyniki wskazują również, które instytucje najlepiej radzą sobie w komunikacji z klientem za pomocą infolinii, strony internetowej oraz drogą elektroniczną.

5 maja 2015