Lidl w kampanii wizerunkowej pokazuje kulisy funkcjonowania sklepów
  • 5
  • 5
10.01.2019

Lidl w kampanii wizerunkowej pokazuje kulisy funkcjonowania sklepów

Jak Lidl dba o świeżość produktów? Jak powstają nowe produkty? Co sprawia, że sklepy marki są ekologiczne? Na te pytania sieć odpowiada w najnowszej odsłonie kampanii wizerunkowej „Więcej na radość z życia”. Uchylając rąbka tajemnicy, wpuszcza widzów na zaplecze.

Na starcie kampanii, wiosną ubiegłego roku, przedstawiono klientów sieci. Pokazywali oni swoje ulubione produkty i wyjaśniali, dlaczego cenią sobie zakupy w Lidlu. Jesienią sieć pokazała swoich pracowników, którzy opowiadali o pracy. Teraz przyszła pora na pokazanie kulis funkcjonowania sklepów i całego doświadczenia związanego z zakupami.

Właśnie rozpoczęła się trzecia odsłona kampanii „Więcej na radość z życia”. Tak jak poprzednio, Lidl prezentuje prawdziwych ludzi i prawdziwe historie.

Mateusz Kocik, zastępca managera sklepu, opowiada o sposobach na utrzymanie czystości. Jak tłumaczy, alejki w Lidlu są myte nawet 10 razy dziennie, a codziennie rano sprzątane jest całe otoczenie sklepu.

W okresie letnim rośliny podlewane są nawet kilka razy na dzień. Każdy sklep 2 razy do roku przechodzi generalne sprzątanie.

Michał Heberle, pracujący w firmie od siedemnastu lat, prezentuje ekologiczne podejście do rozwoju sieci. Mówi o tym, w jaki sposób budowane są nowe placówki. Zwraca uwagę na wykorzystanie energooszczędnego oświetlenia LED czy odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych.

Agnieszka Robakowska pracuje w Lidlu od ośmiu lat. W spocie opowiada o świeżości. Codzienne dostawy, ale i szkolenia pracowników sklepów mają zapewnić, że są oni odpowiednio przygotowani, by móc nawet i 12 razy dziennie kontrolować świeżość owoców i warzyw.

Paweł Stachowiak, dyrektor ds. zakupów, mówi natomiast o procesie powstawiania produktów. Zanim trafią one na półki, przechodzą tysiące badań, testowane są w kabinach sensorycznych. Ich formuły opracowywane są wspólnie z producentami.

Bohater reklamy, który pracuje nad rozwojem produktów w Lidlu od dziesięciu lat, mówi, że tylko w ubiegłym roku sieć wprowadziła na rynek ponad 600 nowych produktów.

Realizacją kampanii zajmują się: GPD i Havas oraz Performance Media.

  • 5

10 stycznia 2019

9 stycznia 2019