Lidl Polska promuje Lidl.pl - Marketing przy Kawie
Lidl Polska wystartował z kampanią wizerunkową sklepu internetowego
Advertisement
  • 2
  • 4
14.03.2023

Lidl Polska wystartował z kampanią wizerunkową sklepu internetowego

Kampania „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl” zwraca uwagę m.in. na różnorodność i bogaty wybór produktów w niskich cenach. Także tych spoza aktualnej oferty sklepów stacjonarnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56276 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 marca 2023

13 marca 2023