- 1
- 4
Lidl Polska wystartował z kampanią wizerunkową sklepu internetowego
Kampania „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl” zwraca uwagę m.in. na różnorodność i bogaty wybór produktów w niskich cenach. Także tych spoza aktualnej oferty sklepów stacjonarnych.
– Zauważamy wzrost liczby omniklientów, czyli osób korzystających zarówno z oferty sklepów stacjonarnych, jak i platformy online. Chcemy pokazać, że zakupy poprzez sklep internetowy są szybkie, wygodne i funkcjonalne. Aby kupić przydatne akcesoria: odzież, artykuły do domu czy sprzęt AGD, wystarczy kilka kliknięć. Każdy produkt jest opatrzony opisem, a dokonanie właściwego wyboru ułatwiają opinie innych kupujących. Ponadto klienci mają 30 dni na zwrot towaru, duży wybór metod płatności oraz kilka form dostaw – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications & CSR w Lidl Polska.
Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do zapoznania się z bogatą ofertą platformy internetowej. Poza produktami znanych producentów znajdują się w niej produkty marek własnych sieci: Silvercrest, Parkside, Crivit, Esmara czy Lupilu, oraz promocje i aktualne gazetki. Różnorodność oferty potwierdza obietnica wpisana w logo sklepu internetowego – „Zawsze. Więcej. Online”.
Oprócz spotu telewizyjnego zaplanowano współpracę z influencerami i reklamy OOH, które wspierają materiały in-store oraz komunikacja w mediach własnych. Obejmuje ona:
- stronę Lidl.pl,
- kanały społecznościowe Lidl Polska,
- aplikację Lidl Plus,
- newsletter.
Spot stworzyła agencja Heart&Brain. Kampania potrwa do 30 marca.
- 4