Lidl Polska będzie emitował spoty z podpisami w języku ukraińskim
  • 1
  • 4
25.03.2022

Lidl Polska będzie emitował spoty z podpisami w języku ukraińskim

Lidl Polska zdecydował się stosować podpisy w języku ukraińskim w wybranych spotach. Jak przekonuje firma, stawia w ten sposób na kulturę włączania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 marca 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.03.2022

Aplikacja Preply przetłumaczy wiadomości kierowane do Ukraińców i wyświetli je na outdoorze

Globalna platforma do nauki języków Preply stworzyła aplikację umożliwiającą przesyłanie uchodźcom z Ukrainy wiadomości pełnych ciepła, nadziei i wsparcia. Ponad 5000 wiadomości ze 115 krajów napisanych w 84 językach zostanie przetłumaczonych na język ukraiński i wyświetlonych na budynku Warsaw Spire oraz ekranach na Dworcu Centralnym i Hotelu Marriott w weekend 26–27 marca.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
25.03.2022

Polacy oszczędzają i zabezpieczają się finansowo w reakcji na wojnę na Ukrainie. Badanie SW Research

Połowa dorosłych Polaków w reakcji na wojnę na Ukrainie dokonała zmian w sposobie gospodarowania pieniędzmi, tak żeby zadbać o bezpieczeństwo w zakresie żywności i finansów – wynika z badania SW Research. Prawie połowa zmieniła zachowania zakupowe, a 20 proc. w obszarze finansów. Przy czym 58 proc. najzamożniejszych badanych dokonało zmian w zakresie gospodarowania pieniędzmi.

24 marca 2022