Lidl kończy promocję, w ramach której można było otrzymać zwrot pieniędzy za niesatysfakcjonujący zakup - Marketing przy Kawie
Lidl kończy promocję, w ramach której można było otrzymać zwrot pieniędzy za niesatysfakcjonujący zakup
  • 0
  • 3
9.11.2016

Lidl kończy promocję, w ramach której można było otrzymać zwrot pieniędzy za niesatysfakcjonujący zakup

8 listopada Lidl zakończył promocję „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy”. Powód? Klienci wykorzystywali ją, masowo przywożąc do sklepu puste opakowania i żądając zwrotu pieniędzy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 listopada 2016