Lidl na czele rankingu marek w telewizji. Analiza Codemedia
  • 0
  • 1
19.03.2019

Lidl na czele rankingu marek w telewizji. Analiza Codemedia

W 2018 r. najaktywniejszą marką w telewizji był Lidl, który zaliczył spory wzrost zakupu GRP (21 proc.) w porównaniu z rokiem ubiegłym. Na trzech kolejnych pozycjach uplasowały się: Plus, Orange oraz T-Mobile. I to właśnie branża telekomunikacyjna wygenerowała największy, bo 44-procentowy udział w zestawieniu top 10 – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54581 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 marca 2019