0 1 16.02.2007Liczy się wnętrzekampanie reklamoweAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała reklamę telewizyjną znanego i lubianego batonika Pawełek o smaku toffi.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55874 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 16.02.2007Clear Channel Poland partnerem wspierającym kampanię „Wartości dla Biznesu”16 lutego br. na warszawskich citylightach Clear Channel Poland ruszy kampania reklamowa programu „Wartości dla Biznesu”. Kampania będzie prowadzona w Warszawie na citylightach i potrwa do końca lutego br.
0 1 0 16.02.2007DrayTek nowym klientem PR SolutionsDrayTek - wiodący na świecie producent urządzeń sieciowych i innowator technologii VoIP - rozpoczął współpracę z agencją PR Solutions. Wybór poprzedził konkurs ofert, a decydujące znaczenie miało bogate doświadczenie agencji w obsłudze przedsiębiorstw z branży teleinformatycznej.
0 1 0 16.02.2007Autopromocyjna kampania HealthWayPod hasłem „The Way for Growth” rozpoczęła się druga odsłona akcji autopromocyjnej agencji marketingu medycznego HealthWay Integrated Healthcare Communications.
0 1 0 15.02.2007IQ Marketing dla Unilever - Koloniada 2007Unilever realizuje trzecią edycję promocji konsumenckiej marek Saga, Kasia, Delma Extra i Amino pod hasłem „Koloniada 2007”. Za opracowanie koncepcji i realizację promocji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.