„Liczy się dobry skład” – nowa platforma komunikacyjna marki Okocim
  • 2
  • 4
1.07.2020

„Liczy się dobry skład” – nowa platforma komunikacyjna marki Okocim

Marka Okocim ruszyła z nową kampanią marketingową pod hasłem „Liczy się dobry skład”. Od 1 lipca emitowane będą dwa spoty w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Towarzyszy im kampania online, współpraca z jednym ze sportowych kanałów YouTube oraz aktywności w miejscach sprzedaży.

Nowe reklamy skierowane są do młodszej niż dotychczas grupy docelowej. Akcja filmów toczy się na terenie browaru i wprost nawiązuje do męskich relacji, przyjaźni, poczucia wspólnoty, której jednym z symboli jest piwo Okocim. Koncept strategiczny opiera się na przekonaniu, że w piwie „liczy się dobry skład”, ale najważniejszym składnikiem jesteś „Ty… wraz ze swoimi kumplami”.

Spot przedstawia dzień z życia okocimskiego browaru i ludzi, którzy świetnie się ze sobą czują zarówno podczas pracy, jak i poza nią. Wykorzystuje dwuznaczności słowa skład, które ma oznaczać nie tylko dobre piwo, ale też świetne towarzystwo.

Elementy emocjonalne i produktowe łączy hasło „Liczy się dobry skład”. W nowej reklamie wykorzystano utwór „Come On Up the Mountain” zespołu Renegade.

  • Strategia i kreacja spotu: Upside
  • Produkcja: Dynamo
  • Reżyseria: Marcin Filipek
  • Zakup mediów: Initiative
  • 4
„Liczy się dobry skład” – twierdzi Okocim

Nowa platforma komunikacyjna marki Okocim

1 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2020

Ponad 1/5 użytkowników mobilnego Internetu to dzieci i młodzież. Analiza Selectivv

Na podstawie danych z okresu od grudnia 2019 do kwietnia 2020 r. oraz z marca 2019 r. firma Selectivv zbadała, jak zmieniła się aktywność dzieci i młodzieży na urządzeniach mobilnych. Dzieci i młodzież to profil behawioralny w bazie firmy określony na podstawie korzystania z danych aplikacji lub grup aplikacji. Analizowana próba wyniosła 1 915 596 użytkowników (urządzeń mobilnych) oraz 14 693 020 uruchomień aplikacji z wybranych kategorii.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2020

Allegro Prize – nagroda dla artystów sztuk wizualnych

Platforma e-commerce Allegro i „Contemporary Lynx” – międzynarodowy, niezależny magazyn o sztuce łączą siły i ustanawiają nagrodę Allegro Prize. Jury, w którego składzie znajdują się m.in. Anda Rottenberg, Monika Brodka i Jakub Julian Ziółkowski, wyłoni i wesprze finansowo nowe talenty oraz da twórcom możliwość zaprezentowania prac na niespotykaną dotąd skalę. Łączna pula nagród wynosi 50 tys. zł.