Liczby ważne dla klienta w świątecznej kampanii Providenta (wideo)
  • 1
  • 1
10.11.2016

Liczby ważne dla klienta w świątecznej kampanii Providenta (wideo)

Świat finansów opisują twarde, chłodne liczby. Mają one jednak zupełnie inny wymiar, jeśli popatrzymy na nie przez pryzmat spełnionych marzeń i emocji, jakie im towarzyszą. Jak chociażby liczba uderzeń serca dziecka rozpakowującego prezent znaleziony pod choinką. Provident rozpoczął kampanię świąteczną, w której liczby nabierają innego znaczenia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 listopada 2016

9 listopada 2016