„Liczby mówią same za siebie” – Żywiec Zdrój z kampanią wizerunkową (wideo)
  • 1
  • 1
14.08.2014

„Liczby mówią same za siebie” – Żywiec Zdrój z kampanią wizerunkową (wideo)

13 sierpnia Żywiec Zdrój rozpoczął kolejną odsłonę kampanii wizerunkowej „Najlepsze czerpiemy z natury”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54855 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 sierpnia 2014

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
14.08.2014

Medialna kariera hashtagów #LetFootballWin, #NiechWygraFutbol, #FuckUEFA i #JedzJabłka – Press-Service Monitoring Mediów

Akcja Legii Warszawa przeciwko wykluczeniu z eliminacji do Ligi Mistrzów przeszła najśmielsze oczekiwania. Hashtagi #LetFootballWin i #NiechWygraFutbol zalały polskiego Facebooka i Twittera. Przeniknęły także do mediów tradycyjnych – wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów. Skala protestu w mediach społecznościowych mocno zainteresowała dziennikarzy.