„Liczą się ludzie” – ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową (wideo) - Marketing przy Kawie
„Liczą się ludzie” – ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową (wideo)
  • 3
  • 5
20.10.2014

„Liczą się ludzie” – ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową (wideo)

Do swojej nowej kampanii ING Bank Śląski zaprosił rysowników oraz blogerów, m.in. Łukasza Jakóbiaka i Artura Kurasińskiego. Hasło działań brzmi „Liczą się ludzie”. Marka zachęca Polaków do realizacji zamierzeń.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55374 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Adam

10 lat temu

ING

ING startuje ze swoją akcją akurat w momencie, kiedy skończyła się mega podobna akcja Idea Expert, ciekawe..

20 października 2014

17 października 2014