„Liczą się ludzie” – ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową (wideo)
  • 3
  • 5
20.10.2014

„Liczą się ludzie” – ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową (wideo)

Do swojej nowej kampanii ING Bank Śląski zaprosił rysowników oraz blogerów, m.in. Łukasza Jakóbiaka i Artura Kurasińskiego. Hasło działań brzmi „Liczą się ludzie”. Marka zachęca Polaków do realizacji zamierzeń.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Adam

9 lat temu

ING

ING startuje ze swoją akcją akurat w momencie, kiedy skończyła się mega podobna akcja Idea Expert, ciekawe..

20 października 2014

17 października 2014