Liberty Direct zmienia się w Liberty Ubezpieczenia i rozpoczyna kampanię z udziałem Bogusława Wołoszańskiego
  • 1
  • 2
6.10.2014

Liberty Direct zmienia się w Liberty Ubezpieczenia i rozpoczyna kampanię z udziałem Bogusława Wołoszańskiego

Liberty Direct zmienia nazwę na Liberty Ubezpieczenia. Rozpoczyna również kampanię, której twarzą został Bogusław Wołoszański znany z programu „Sensacje XX wieku”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 października 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2014

Rynek telekomunikacyjny w Polsce – w 2014 r. blisko wyhamowania spadku

W 2013 r. wartość rynku telekomunikacyjnego w Polsce wyniosła 44,7 mld zł. W porównaniu do roku poprzedniego to spadek o blisko 4% – wynika z raportu „Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2014. Prognozy rozwoju na lata 2014–2018”, przygotowanego przez PMR. Przekładało się to na strategie głównych graczy. W bieżącym roku rynek również ma stracić, choć skala spadku będzie mniej dotkliwa.

3 października 2014