Liberty Direct receptą na podłą górę i drobne stłuczki (wideo)
  • 3
  • 1
6.12.2012

Liberty Direct receptą na podłą górę i drobne stłuczki (wideo)

Znani są już laureaci konkursu zorganizowanego przez Liberty Direct w serwisie Millionyou.com. Wygrał spot pt. „Podła góra”, natomiast drugie i trzecie miejsce zajęły kolejno filmy „Drobne stłuczki” oraz „Pozwól sobie”. Równocześnie rusza kampania Liberty Direct z wykorzystaniem spotów wyłonionych w konkursie, która obejmie YouTube oraz mailing.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Ligia

10 lat temu

Fajne!

Fajna inicjatywa i ciekawe podejście. Ciekawe kto jest autorem spotu.

Rozwiń komentarze

6 grudnia 2012

5 grudnia 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 2
5.12.2012

„Banki i instytucje finansowe w mediach społecznościowych” – raport

Alior, mBank, BZ WBK oraz ING Bank Śląski to najbardziej popularne marki instytucji bankowych w polskich mediach społecznościowych w 2012 roku. W segmencie ubezpieczeń dominują PZU, Allianz i Link4 – wynika z badania „Banki i instytucje finansowe w mediach społecznościowych”, zrealizowanego przez Interactive Research Center we współpracy z agencją Ciszewski MSL Financial Communications.