Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja i Neen Nah promują model 608 w kampanii New Balance dla sieci Sizeer
  • 0
  • 4
27.02.2020

Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja i Neen Nah promują model 608 w kampanii New Balance dla sieci Sizeer

New Balance wystartował z kampanią dla sieci sklepów Sizeer. Do projektu zostały zaproszone influencerki Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja oraz Neen Nah, które prezentują najnowsze buty marki w trendzie chunky shoes – model 608.

W ramach współpracy z influencerkami powstały materiały, które pokazują styl i charakter każdej z nich. Każda z nich nosi też model 608.

Rozszerzeniem projektu „The Original Stories of 608” jest aktywacja konsumencka w postaci konkursu na najlepszą stylizację. Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja oraz Neen Nah ze swoich followersów wyłonią po jednej osobie, którą zabiorą na wyjazd do Nowego Jorku.

Dziewczyny mają różne charaktery, wywodzą się z różnych środowisk i reprezentują trzy odmienne style. W Nowym Jorku będą przewodniczkami dla całej grupy. Bazując na swoim stylu oraz zainteresowaniach, opowiedzą trzy oryginalne historie związane z modą, muzyką i jedzeniem.

Kampania wystartowała 17 lutego. Zakończy się 8 marca. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 2 marca. Materiały kampanii można zobaczyć we wnętrzach sklepów Sizeer, na landing page’u, w kanałach social media sieci oraz marki New Balance, a także zaproszonych do projektu influencerek.

  • Produkcja sesji zdjęciowej: New Balance
  • Współpraca przy tworzeniu treści: Life on Mars
  • 4
Influencerki w kampanii New Balance model 608

Influencerki w kampanii New Balance model 608

Influencerki w kampanii New Balance model 608
Influencerki w kampanii New Balance model 608
Influencerki w kampanii New Balance model 608

27 lutego 2020