Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja i Neen Nah promują model 608 w kampanii New Balance dla sieci Sizeer - Marketing przy Kawie
Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja i Neen Nah promują model 608 w kampanii New Balance dla sieci Sizeer
  • 0
  • 4
27.02.2020

Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja i Neen Nah promują model 608 w kampanii New Balance dla sieci Sizeer

New Balance wystartował z kampanią dla sieci sklepów Sizeer. Do projektu zostały zaproszone influencerki Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja oraz Neen Nah, które prezentują najnowsze buty marki w trendzie chunky shoes – model 608.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 lutego 2020