Levi's rozpoczyna globalną kampanię marketingową Go Forth 2012 (wideo)
  • 1
  • 2
10.08.2012

Levi’s rozpoczyna globalną kampanię marketingową Go Forth 2012 (wideo)

Tegoroczna odsłona globalnej kampanii marketingowej będzie promować jesienno-zimową kolekcję Levi’s. Kampania pod hasłem „This is a pair of Levi’s” stanowi kolejny etap kreatywnej platformy Go Forth, która swoją premierę miała w Stanach Zjednoczonych w 2009 roku, a od 2011 roku objęła swoim zasięgiem cały świat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50288 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

10 sierpnia 2012

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
10.08.2012

Letnie Galerie Samsunga nad Bałtykiem. Można w nich grać, można też prać (wideo)

Jeszcze przez ponad trzy tygodnie trwać będzie nad Bałtykiem kampania user experience Samsunga. Tego lata w siedmiu nadmorskich miejscowościach organizowane są specjalne strefy, w których odwiedzający mają możliwość testowania funkcjonalności różnych urządzeń tego producenta, a także poddania własnych telefonów i tabletów tej marki serwisowi lub aktualizacji oprogramowania.