Levis Family 2006
  • 0
  • 1
23.05.2006

Levis Family 2006

Ruszyła druga edycja programu motywacyjnego skierowanego do sprzedawców farb marki LEVIS pod nazwą Levis Family 2006.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.05.2006

Segregator Leitz podnosi Porsche

Firma Esselte, lider na rynku materiałów biurowych i systemów do zarządzania przestrzenią biurową, zorganizowała w Niemczech niezwykły pokaz wytrzymałości segregatorów Leitz z mechanizmem dźwigniowym 180°. Do segregatora został podwieszony, a następnie uniesiony ważący niemal półtorej tony samochód Porsche Boxter. Auto zostało podniesione dwa metry nad ziemię na całą minutę. Pokaz był częścią całodniowej akcji promocyjnej demonstrującej trwałość i wytrzymałość segregatorów Leitz 180°.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.05.2006

Pyszne Lody o smaku Przygody

„Pyszne lody o smaku Przygody” to hasło rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej najnowszych lodów Zielonej Budki – Hugo. 15 sekundowy spot oraz dwa 8 sekundowe bilbordy sponsorskie przygotowano z myślą o młodych konsumentach w wieku od 6 do 15 lat. Głównym zadaniem kampanii jest wsparcie reklamowe tegorocznej nowości Zielonej Budki – rodziny lodów Hugo, w skład której wchodzą lody impulsowe: Hugo kubek 130 ml, Hugo Agent na patyku, Hugo Skrzynia Skarbów (9 różnych propozycji lodów na patyku) oraz lody familijne: Hugo czekoladowy odlot i Hugo żelkowe szaleństwo w pojemnikach 650 ml.