Letnia kampania Pepsi „Sięgnij po więcej!”
  • 1
  • 1
6.07.2021

Letnia kampania Pepsi „Sięgnij po więcej!”

Wystartowała letnia kampania Pepsi „Sięgnij po więcej!”. Marka zachęca do zerwania z nudą i schematami, w tym do podejmowania spontanicznych działań w towarzystwie innych. Celem jest wywołanie pozytywnych emocji i pokazanie odważnego, inspirującego świata, który może zaoferować konsumentom o wiele więcej, jeśli tylko zdecydują się wyjść ze swojej bańki i podążać za pasjami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54808 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lipca 2021

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
6.07.2021

Co przekonałoby Polaków do szczepień? Wyniki badania Starcomu

Kolejne badania potwierdzają, że ponad 68% Polaków to zwolennicy szczepień. Z kolei 32% to osoby, które mają wobec nich wątpliwości sprawiające, że nie zamierzają się szczepić. W obliczu kolejnej fali zachorowań te dane są niepokojące. Z badania HX Study zrealizowanego przez agencję mediową Starcom we współpracy z departamentem Data Science dowiadujemy się, co mogłoby skłonić niezdecydowanych Polaków do szczepień.