Letnia kampania Pepsi „Sięgnij po więcej!”
  • 1
  • 1
6.07.2021

Letnia kampania Pepsi „Sięgnij po więcej!”

Wystartowała letnia kampania Pepsi „Sięgnij po więcej!”. Marka zachęca do zerwania z nudą i schematami, w tym do podejmowania spontanicznych działań w towarzystwie innych. Celem jest wywołanie pozytywnych emocji i pokazanie odważnego, inspirującego świata, który może zaoferować konsumentom o wiele więcej, jeśli tylko zdecydują się wyjść ze swojej bańki i podążać za pasjami.

Kampania, w ramach której powstały kreacje do telewizji i mediów społecznościowych, potrwa przez całe lato. Pepsi stawia na materiały promocyjne, które poprzez historie bohaterów pełnych pasji i energii podkreślają atrybut napoju – jego smak. Koncepcja ta została zaprezentowana w spocie telewizyjnym.

Przekaz marki będzie mocno wspierany w mediach cyfrowych, w tym m.in. na Facebooku, Instagramie, YouTube i Spotify. Komunikację będą ponadto wspierać działania ze strony influencerów Pepsi, którzy będą przekaźnikiem idei kreatywnej „Sięgnij po więcej!”. Kolejnym ważnym punktem w komunikacji z odbiorcami będzie obecność w sklepach za pośrednictwem materiałów POS.

Pomysł na kampanię i strategię komunikacji letniej opracowała agencja BBDO. Ideę kreatywną „Sięgnij po więcej!” stworzyła agencja Ewesa. Produkcją spotu telewizyjnego oraz materiałów internetowych zajęła się agencja Artegence. Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy OMD, a działania public relations realizowane są przez firmę Questia Communications.

  • 1
Pepsi „Sięgnij po więcej!”

Ruszyła kampania Pepsi „Sięgnij po więcej!”

6 lipca 2021

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
6.07.2021

Co przekonałoby Polaków do szczepień? Wyniki badania Starcomu

Kolejne badania potwierdzają, że ponad 68% Polaków to zwolennicy szczepień. Z kolei 32% to osoby, które mają wobec nich wątpliwości sprawiające, że nie zamierzają się szczepić. W obliczu kolejnej fali zachorowań te dane są niepokojące. Z badania HX Study zrealizowanego przez agencję mediową Starcom we współpracy z departamentem Data Science dowiadujemy się, co mogłoby skłonić niezdecydowanych Polaków do szczepień.